Sunday, November 1, 2009

如果我变成回忆

我一切都将就完了再我手上
只有16天的恋爱
伤真的好伤
我就是为了她而改变我的所有一切
为什么
因为我真的很爱她
她就是偏偏要和我分开
我很不想啊!!!
她要我和她分开到我们考完SPM过后才谈
你说我该不该等她呢?
很多人都叫我放弃她
该不该就将容易放弃呢?
该不该等她呢?
谁可以帮我
haiz....
i still loving you....pls come back my heart...





.......waiting.......

2 comments:

  1. if still love her ..
    pls u dun giv up ..
    i will support u ..
    jz waiting her ..

    ReplyDelete
  2. thx...you dear niki...
    but i dunno still love her anot...
    erm...
    have sometime i saw her photo i sure will have cry felling...
    T.T"
    i dunno ........................

    ReplyDelete